Am semnat cu Anca Sachelia, noul nostru Make-up Artist

Colaborarea dintre firma de organizări evenimente Casa de Stil Jon și Make-up Artistul Anca Sachelia a devenit oficială. Pentru o perioadă de timp nedeterminată, Anca va lucra împreună cu noi ca evenimentele organizate de Casa de Stil Jon să-și păstreze renumele și serviciile oferite să se ridice la pretențiile oricărui client.

"Pasiunea pentru make-up a existat dintotdeauna și în momentul în care am avut foarte multe prietene mulțumite de munca mea, m-am hotărât să la alt nivel.

În 2013 am terminat școala de make-up "Beauty make-up academy" (Doinel Ungureanu), unde m-am perfecționat in realizarea machiajelor cu aerograful. Spre deosebire de machiajul tradițional, machiajul airbrush se pulverizează într-un strat foarte fin, obținându-se o acoperire perfectă ce rezistă 24 de ore.

După terminarea școlii am deschis Anca Sachelia Make-up Studio. Am avut două proiecte importante, o colaborare realizată la Teatrul Național din Târgu Mureș, în 2013 și în ianuarie 2014, o ședință foto la Muzeul Național Astra Sibiu, cu tema Romanian Tribes", a declarat Anca Sachelia.

Anca Sachelia Make-up este un artist care realizează machiaj pentru diferite evenimente:
- machiaj nuntă
- machiaj botez
- machiaj evenimente private